Odabir prave agencije za nekretnine može značajno uticati na uspeh vašeg procesa kupovine, prodaje ili iznajmljivanja nekretnine.
U nastavku se nalazi detaljan vodič kako odabrati agenciju koja će vam znatno olakšati proces.
Zadovoljan kupac – najbolji marketing svake agencije
Iskustva bivših klijenata su najdragocenija. Pitajte prijatelje, porodicu i kolege da li su ikada sarađivali sa nekom s agencijama za nekretnine ili da vas spoje sa nekim ko jeste. Kroz razgovor sa njima dobićete “insajderske” informacije kakva je zaista saradnja sa agencijom i njenim agentima i onda možete da donesete informisanu odluku o tome da li ta agencija za vas.
Bacite pogled i na njihovo online prisustvo – vebsajt i društvene mreže. Izgled sajta, korisničko iskustvo, ažurnost na društvenim mrežama i vrsta objava može vam dosta reći o kakvoj agenciji se radi. Bacite pogled i na forume – virtuelne ekvivalente kafane, uvek ima nešto što može da vam pomogne.
Licenca i sertifikati
Uverite se da je agencija licencirana za rad u vašoj zemlji u području nekretnina. Ako je članica nacionalnih ili regionalnih udruženja, komora za nekretnine znači da se pridržava profesionalnih i etičkih standarda. Oni najčešće sarađuju sa svim drugim institucijama u oblasti nekretnina, tako ste sigurni da je proces kupovine nekretnine u rukama stručnjaka koji poštuju zakonske propise.
Ugovori i naknade
Raspitajte se o provizijama koje agencija naplaćuje. Obično se radi o procentu od prodajne ili iznajmljivačke cene, kao i o potencijalnim dodatnim troškovima, kao što su marketinške naknade ili administrativni troškovi. Proverite što je uključeno u naknadi i kakve su provizije za prodaju i kupovinu nekretnine.
Pažljivo pročitajte ugovore kako biste razumeli svoje obaveze i prava i ne ustručavajte se da postavite pitanja ili zatražite pojašnjenja.
Odnos sa klijentima
Nakon prvog razgovora steći ćete sliku o agenciji. Prvi utisak se teško menja i na njega utiče sve – od izgleda zgrade, ulaza, položaja nameštaja i dekoracije do tona i stila komunikacije agenata sa klijentom. Videćete koliko je pristup personalizovan, da li su posvećeni u radu i dobro organizovani. Izgradnja dobrog odnosa sa klijentima treba da bude top prioritet svih biznisa i ukoliko oni u to ne ulažu, nastavite dalje u potrazi.
Zaključak
Odabir prave agencije za nekretnine je proces i zahteva istraživanje.
Vodite se ovim kriterijumima kako biste bili sigurni da birate agenciju koja će najbolje da odgovori vašim potrebama.
Izvor : NadjiDom.com
+ There are no comments
Add yours